Czy powszechnie znany wizerunek Św. Mikołaja, przedstawiający go jako rubasznego dziadka w czerwonym ubraniu jest jedynie wytworem kultury konsumpcyjnej? Tak twierdzi Coca-Cola, która w okresie świątecznym, śmiało gra wizerunkiem tej postaci.
Wizerunek dzieci znajduje się pod specjalną ochroną, a posługiwanie się nim zależy od zgody rodziców bądź opiekunów prawnych.
11 listopada to także święto symboli narodowych. To właśnie za ich pośrednictwem społeczeństwo i państwo może realizować i manifestować swoją suwerenność. Polskie prawo przewiduje specjalną ochronę flagi, godła oraz hymnu, podkreślając tym samym ich znaczenie w budowaniu narodowej tożsamości.
Jakie są różnice pomiędzy sposobami dokonywania zakupów internetowych w Polsce i na zachodzie Europy? Na te oraz wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w wywiadzie portalu ŚląskiBiznes.pl z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group.
16 października obchodzimy Międzynarodowy Dzień Szefa. To dobra okazja, aby przyjrzeć się jak kształtują się stosunki prawno-autorskie pomiędzy pracodawcą a pracownikiem.