Sales Intelligence z certyfikatem Google za najlepsze kampanie produktowe!

Z dumą informujemy, że Sales Intelligence, należąca do Digitree Group, otrzymała certyfikat i nagrodę od Google, potwierdzające wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads. Spółka uzyskała najlepszy wynik optymalizacji kampanii produktowych! 

 

Prestiżowy certyfikat w rękach spółki z Grupy Digitree Group

Aby otrzymać wyróżnienie i nagrodę za najlepsze kampanie produktowe od Google, Sales Intelligence musiała najpierw otrzymać status CSS Premium Partner. Miało to miejsce w sierpniu 2019 roku. Wtedy poświęciliśmy się działaniom w Google Shopping Ads i optymlizacji prowadzonych kampanii w taki sposób, aby ich wyniki były satysfakcjonujące zarówno dla klientw jaki i dla Sales Intelligence. 

Przełożyło się to pozytywnie na wzrost liczby obsługiwanych sklepów. W efekcie przekroczono liczbę 500 prowadzonych kampanii, tym samym otwierając sobie furtkę do ubiegania się o ten prestiżowy Certyfikat CSS Premium Partner. Sales Intelligence, jako pierwsza firma w Polsce uzyskała bezpośredni dostęp do specjalistów Google w Irlandii i jak już podaliśmy powyżej – od sierpnia 2019 roku jestest w elitarnym i wąskim gronie firm z całego świata.

 

 

 

 

Dzięki odznace Partnera Premium eksperci Sales Intelligence:

  • mają stały kontakt z dedykowanymi opiekunami Google (biznesowym i technicznym), w razie potrzeby kontaktują się z nimi i gdy pojawiają się problemy wspólnie szukają rozwiązania (nawet w trybie pilnym!),
  • wiedzą z wyprzedzeniem o zmianach planowanych w GSA, a także starają się być o krok naprzód, jeszcze zanim Google zaskoczy wynikami tych zmian,
  • bieorą udział w szkoleniach, aby utrzymać wysoką jakość obsługi kampanii i optymalizować wyniki,
  • zapewniają pełną obsługę prowadzenia kampanii i atrakcyjne stawki CPC, uwzględniające 20% rabat konta Comparison Shopping Services (CSS).

 

Kolejne wyróżnienie dla Sales Intelligence

Spółka uzyskała najlepszy wynik w optymalizacji kampanii produktowych. Ich zakres jest szeroki, poniżej wymieniamy najważniejsze działania:

  • profilowanie odbiorców kampanii -> dzięki zbieraniu danych tworzone są profile klientów,
  • zarządzanie feedem produktowym sklepów ->  autorski program do analizy,
  • optymalizacja stawki CPC -> zwiększająca efektywność kampanii,
  • targetowanie produktów -> bazowanie na remarketingu i wcześniejszych wyszukiwaniach odbiorców klientów,
  • zwiększenie udziału wyświetleń w wyszukiwarce -> dzięki osiągnięciu wysokiego rankingu i jakości reklam,
  • dostosowywanie budżetów na kampanię > nie “przepala” pieniędzy klientów.

 

 

 

Gratulujemy całemu zespołowi Sales Intelligence! Zachęcamy również do zgłębienia tajników kampanii Google Shopping Ads na stronie Sales Intelligence!