Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Prezentujemy nową Strategię Rozwoju naszej Grupy - poznaj cele, ambicje i wizję Grupy!

Prezentujemy nową Strategię Rozwoju naszej Grupy - poznaj cele, ambicje i wizję Grupy!

Motywem przewodnim naszej Strategii jest odpowiedzialność za sukces Klientów Grupy w cyfrowym świecie. Chcemy rozwijać się poprzez skoncentrowane na Kliencie rozwiązania dla zdefiniowanych segmentów rynku, internacjonalizację biznesu, integrację grupowych procesów, narzędzi i działań, a także transakcje M&A, uzupełniające posiadane przez nas kompetencje.

RAPORT E-COMMERCE 2020, czyli jak skutecznie sprzedawać w Internecie!

RAPORT E-COMMERCE 2020, czyli jak skutecznie sprzedawać w Internecie!

Rynek e-commerce w Polsce rośnie z roku na rok, a najlepszym dowodem na potwierdzenie tej tezy są analizy i przewidywania ekspertów. Wg twórców raportu Statista DigitalMarket Outlook, wartość polskiego rynku handlu online w 2019 roku może wynieść 50 mld złotych, a w 2020 nawet 70 mld! Ten przeskok warto wykorzystać, dlatego swoje miejsce w Internecie powinien znaleźć każdy sprzedawca!

Mapa Podmiotów Internetowych 2019/2020

Mapa Podmiotów Internetowych 2019/2020

Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Celem projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.

Salelifter, spółka z Grupy w rankingu Deloitte

Salelifter, spółka z Grupy w rankingu Deloitte

Salelifter, spółka z Grupy Kapitałowej SARE, znalazła się na 98. miejscu w rankingu Deloitte Technology Fast 500, zestawieniu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych z 18 krajów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).

Jak wykorzystać email marketing do komunikacji wewnętrznej w firmie

Jak wykorzystać email marketing do komunikacji wewnętrznej w firmie

Komunikacja pracownicza to wyzwanie nie tylko w wielkich korporacjach. Równie ważna jest ona w mniejszych firmach. Do czego służy?