Motywem przewodnim naszej Strategii jest odpowiedzialność za sukces Klientów Grupy w cyfrowym świecie. Chcemy rozwijać się poprzez skoncentrowane na Kliencie rozwiązania dla zdefiniowanych segmentów rynku, internacjonalizację biznesu, integrację grupowych procesów, narzędzi i działań, a także transakcje M&A, uzupełniające posiadane przez nas kompetencje.
Rynek e-commerce w Polsce rośnie z roku na rok, a najlepszym dowodem na potwierdzenie tej tezy są analizy i przewidywania ekspertów. Wg twórców raportu Statista DigitalMarket Outlook, wartość polskiego rynku handlu online w 2019 roku może wynieść 50 mld złotych, a w 2020 nawet 70 mld! Ten przeskok warto wykorzystać, dlatego swoje miejsce w Internecie powinien znaleźć każdy sprzedawca!
Nie ma ludzi nieomylnych! Ta zasada dotyczy wszystkich, zarówno managerów oraz samych założycieli sklepów e-commerce. Wielu błędów, które popełniają zarówno mniejsi, jak i więksi działacze e-commerce, i to na różnych etapach funkcjonowania ich biznesów, można uniknąć.
Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Celem projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.
Salelifter, spółka z Grupy Kapitałowej SARE, znalazła się na 98. miejscu w rankingu Deloitte Technology Fast 500, zestawieniu najszybciej rozwijających się spółek technologicznych z 18 krajów w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka).