logo

Rozwiń swój biznes w internecie

Wejdź w świat
digitalu!

Jak nie teraz to, kiedy? Twoi klienci już w nim są!

  • Stworzymy dla Twojej marki strategię obecności w internecie.
  • Stworzymy profesjonalny sklep internetowy w kilka dni.
  • Przygotujemy propozycje narzędzi internetowych, dzięki którym dotrzesz do klientów i rozpoczniesz sprzedaż.
  • Wdrożymy analitykę i na bieżąco będziemy rekomendować dalsze działania dla Twojego biznesu, żeby realizować skuteczną sprzedaż.

Sprzedawaj
skuteczniej!

Działasz online, ale chcesz robić to lepiej i efektywniej?

  • Zaprojektujemy działania digital, dopasowane do specyfiki Twojego biznesu.
  • Dotrzemy do Twoich klientów w internecie.
  • Zrealizujemy kampanie nastawione na efekt: ruch, sprzedaż, leady.
  • Przedstawimy raporty z działań i zarekomendujemy dalsze kroki.

Dlaczego warto rozwijać sprzedaż w sieci?

57%

konsumentów
robi zakupy
w Internecie

70%

konsumentów uważa, że
e-zakupy są obecnie najbezpieczniejsza
formową dokonywania zakupów

35%

internautów wskazuje, że obecna sytuacja zmieniła ich nawyki konsumenckie

38%

osób zrobiło zakupy na czas kwarantanny w Internecie

55%

e-kupujących zamawia przez Internet środki czystości

48%

e-klientów kupuje żywność przez Internet

*e-Commerce w czasie kryzysu 2020, Izba Gospodarki Elektronicznej

Przykłady sukcesu

FAQ

Zastanów się czy posiadasz taki obszar biznesu, który jesteś wstanie przenieść do internetu i dzięki temu generować przychody w innym miejscu. Jeżeli tak, pomożemy zbudować ci sklep internetowy w 5 dni, za niewielkie pieniądze. W kilka dni, będziesz mógł ponownie zarabiać, a to pozwoli przetrwać najtrudniejszy czas oraz w przyszłości rozwinąć Twój biznes.

Cezary Kożon, CEO Fast White Cat

Możesz zbudować e-sklep na gotowych rozwiązaniach lub skorzystać ze wsparcia profesjonalistów, którzy doradzą najlepsze działanie dla Twojego biznesu. Dodatkowo możesz wprowadzić sprzedaż live w serwisach społecznościowych. Taka forma komunikacji z klientami, zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent.

Cezary Kożon, CEO Fast White Cat

Nie. Początkowy koszt to zbudowanie e-sklepu, który nie przekroczy 10 tys. złotych. Budżet na działania generujące ruch i sprzedaż, zależy od strategii komunikacji, dlatego w pierwszej kolejności zainwestuj w Google Ads, który jest podstawą działania e-commerce.

Cezary Kożon, CEO Fast White Cat

Przeanalizuj dotychczasowe działania online i zobacz, które dostarczają Ci najwięcej kalorycznego ruchu. Google Ads, a przede wszystkim Google Shopping, to sposób na najszybsze generowanie ruchu i sprzedaży w Twoim e-sklepie, dlatego testuj różne formy i warianty reklamy, a inwestuj w te najefektywniejsze.

Mateusz Jeżyk, Head of Business Development JU:

Tak. W Internecie są Twoi klienci oraz potencjalni nowi odbiorcy. Najważniejsze, aby precyzyjnie dobrać grupę docelową w oparciu o ich zainteresowani i intencje zakupowe. Możemy zrobić to sami lub posiłkować się algorytmami sztucznej inteligencji.

Mateusz Jeżyk, Head of Business Development w JU:

Skorzystaj z narzędzia do marketing automation, wykorzystujące m. in. e-mail marketing jako sposób dotarcia do potencjalnego klienta. Narzędzie te wzmocni Twoją relację z klientami, ponieważ będziesz mógł informować ich na temat aktualnej sytuacji firmy, podpowiadać nowości, wysyłać kody rabatowe na produkty jak również kończyć niedokończone zakupy i prowadzić zautomatyzowaną komunikację transakcyjną.

Daniel Werner, Head of PR&Marketing SAREsystem, SAREhub

Powinieneś nie tyle zmieniać co dostosowywać cele do aktualnej sytuacji. Podstawą Twoich działań powinno być odpowiadanie, na wynikające z niej potrzeby klientów. Obserwuj, analizuj i dopasowuj komunikację do obecnego stanu rzeczy, który zmienia się bardzo dynamicznie.

Paweł Zasuń, Senior Marketing Specialist INIS

Zdecydowanie każdy, niezależnie od rodzaju usług czy produktów. Ostatnie tygodnie pokazują, że internet to jedna z najpewniejszych i najskuteczniejszych dróg dotarcia do Klientów. Niezależnie, czy chcesz trafić do B2C czy B2B – zawsze naszym odbiorcą jest drugi człowiek. Żeby do niego dotrzeć, warto opracować dedykowaną strategię online i dobrać odpowiednie kanały digitalowe, które pomogą nam wygenerować leady lub sprzedaż.

Dominika Dycha, Head of Business Development w JU: