Jak nie teraz to, kiedy? Twoi klienci już w nim są!
Działasz online, ale chcesz robić to lepiej i efektywniej?
konsumentów
robi zakupy
w Internecie
konsumentów uważa, że
e-zakupy są obecnie
najbezpieczniejsza formową dokonywania zakupów
internautów wskazuje, że obecna sytuacja zmieniła ich nawyki konsumenckie
osób zrobiło zakupy na czas kwarantanny w Internecie
e-kupujących zamawia przez Internet środki czystości
e-klientów kupuje żywność przez Internet
*e-Commerce w czasie kryzysu 2020, Izba Gospodarki Elektronicznej
Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy z Fast
White Cat. Pragmatycznie, kompetentnie, do przodu.
Zamierzam zostać z
nimi
na dłużej!
Tomasz Bączyk, General Manager Jean Louis David Poland
Jako marka zawsze staramy się słuchać naszych klientów i dobrze wiemy, że lubią robić zakupy w naszych sklepach i korzystać z doradztwa naszych sprzedawców. Niestety, dzisiejsza sytuacja pozbawia ich tej możliwości, więc jesteśmy zobowiązani do natychmiastowej reakcji. Tak narodził się pomysł sprzedaży na żywo. Ale jak dobrze wiadomo, każdy pomysł, wymaga jeszcze szybkiego i dokładnego wdrożenia, a w tej kwestii Fast White Cat nie ma sobie równych i najlepiej świadczy o tym nasza wieloletnia współpraca.
Sergii Sologubovskyi, E-comemrce Manager QUIOSQUE
Czas kryzysu jest czasem wielkiej zmiany, przede wszystkim zmiany intencji i nawyków zakupowych. Koronawirus sprawił, że kanał online stał się dla wielu sklepów internetowych jedynym działającym kanałem sprzedaży. Mając to na uwadze, podjęliśmy dla Prosto działania optymalizacyjne, gruntowanie zmieniliśmy strukturę kampanii dostosowując ją do bieżącej sytuacji, co przełożyło się na zwiększenie sprzedaży sklepu internetowego i pozwoliło złapać klientowi drugi oddech.
Mateusz Jeżyk, Head of Business Development w JU:
Zastanów się czy posiadasz taki obszar biznesu, który jesteś wstanie przenieść do internetu i dzięki temu generować przychody w innym miejscu. Jeżeli tak, pomożemy zbudować ci sklep internetowy w 5 dni, za niewielkie pieniądze. W kilka dni, będziesz mógł ponownie zarabiać, a to pozwoli przetrwać najtrudniejszy czas oraz w przyszłości rozwinąć Twój biznes.
Cezary Kożon, CEO Fast White CatMożesz zbudować e-sklep na gotowych rozwiązaniach lub skorzystać ze wsparcia profesjonalistów, którzy doradzą najlepsze działanie dla Twojego biznesu. Dodatkowo możesz wprowadzić sprzedaż live w serwisach społecznościowych. Taka forma komunikacji z klientami, zwiększa sprzedaż nawet o kilkadziesiąt procent.
Cezary Kożon, CEO Fast White CatNie. Początkowy koszt to zbudowanie e-sklepu, który nie przekroczy 10 tys. złotych. Budżet na działania generujące ruch i sprzedaż, zależy od strategii komunikacji, dlatego w pierwszej kolejności zainwestuj w Google Ads, który jest podstawą działania e-commerce.
Cezary Kożon, CEO Fast White CatPrzeanalizuj dotychczasowe działania online i zobacz, które dostarczają Ci najwięcej kalorycznego ruchu. Google Ads, a przede wszystkim Google Shopping, to sposób na najszybsze generowanie ruchu i sprzedaży w Twoim e-sklepie, dlatego testuj różne formy i warianty reklamy, a inwestuj w te najefektywniejsze.
Mateusz Jeżyk, Head of Business Development JU:Tak. W Internecie są Twoi klienci oraz potencjalni nowi odbiorcy. Najważniejsze, aby precyzyjnie dobrać grupę docelową w oparciu o ich zainteresowani i intencje zakupowe. Możemy zrobić to sami lub posiłkować się algorytmami sztucznej inteligencji.
Mateusz Jeżyk, Head of Business Development w JU:Skorzystaj z narzędzia do marketing automation, wykorzystujące m. in. e-mail marketing jako sposób dotarcia do potencjalnego klienta. Narzędzie te wzmocni Twoją relację z klientami, ponieważ będziesz mógł informować ich na temat aktualnej sytuacji firmy, podpowiadać nowości, wysyłać kody rabatowe na produkty jak również kończyć niedokończone zakupy i prowadzić zautomatyzowaną komunikację transakcyjną.
Daniel Werner, Head of PR&Marketing SAREsystem, SAREhubPowinieneś nie tyle zmieniać co dostosowywać cele do aktualnej sytuacji. Podstawą Twoich działań powinno być odpowiadanie, na wynikające z niej potrzeby klientów. Obserwuj, analizuj i dopasowuj komunikację do obecnego stanu rzeczy, który zmienia się bardzo dynamicznie.
Paweł Zasuń, Senior Marketing Specialist INISZdecydowanie każdy, niezależnie od rodzaju usług czy produktów. Ostatnie tygodnie pokazują, że internet to jedna z najpewniejszych i najskuteczniejszych dróg dotarcia do Klientów. Niezależnie, czy chcesz trafić do B2C czy B2B – zawsze naszym odbiorcą jest drugi człowiek. Żeby do niego dotrzeć, warto opracować dedykowaną strategię online i dobrać odpowiednie kanały digitalowe, które pomogą nam wygenerować leady lub sprzedaż.
Dominika Dycha, Head of Business Development w JU: