13.04.2021

CASE STUDY

1000h kodowania w celu poprawy customer experience

Nauczyliśmy się żyć szybko. Korzystamy z nowoczesnych technologii, aby oszczędzać swój czas żyć wygodniej. Dotyczy to także zakupów online. Dla konsumentów ważne jest aby strona działała intuicyjnie i szybko. Naszemu Partnerowi – marce EZ Living Furniture zależało na przyspieszeniu działania platformy sprzedażowej i podjęliśmy działania właśnie w tym kierunku.

Cel Fast White Cat – zwiększenie wydajności sklepu EZ LIVING furniture i pozytywny feedback klientów końcowych.

Nauczyliśmy się żyć szybko. Korzystamy z nowoczesnych technologii, aby oszczędzać swój czas żyć wygodniej. Dotyczy to także zakupów online. Dla konsumentów ważne jest aby strona działała intuicyjnie i szybko. Naszemu Partnerowi – marce EZ Living Furniture zależało na przyspieszeniu działania platformy sprzedażowej i podjęliśmy działania właśnie w tym kierunku. 

Wyzwanie

Silnik platformy EZ Living Furniture działał znacznie poniżej oczekiwań klienta. Obecna konfiguracja znacznie spowalniała działanie WWW. Dodatkowo, proces zarządzania zapytaniami w wyszukiwarce nie był optymalny i często powodował blokadę dostępu do zasobów bazodanowych, a także do samego sklepu, który za sprawą przeciążenia ilością zapytać przestawał działać. To mogło powodować częstsze porzucanie koszyków i negatywne doświadczenia zakupowe.

 

Cel Partnera

  • Zwiększenie sprzedaży
  • Poprawa konwersji
  • Poprawa Customer Experience klientów końcowych EZ Living Furniture.

Efekty

  • Czas odpowiedzi serwera skrócony o 73%
  • Czas ładowania strony skrócony o  41%
  • Współczynnik konwersji e-commerce zwiększony o 158%

 

Więcej o tej realizacji przeczytasz klikając poniżej: 

CASE STUDY >>