Wzrost lojalności klientów o 91%
dzięki omnichannel*

Prowadzimy klientów od celu po efekt
biorąc odpowiedzialność za realizowane działania.

strzałka w dół

Zaznacz interesujące Cię elementy klikając na nie, a my sporządzimy dla Ciebie ofertę
Kliknij na nazwę aby rozwinąć opis.

Narzędzia i rozwiązania technologiczne:

Narzędzie pozwalające na integrację wszystkich działań online. Gotowe scenariusze komunikacji (follow-up, wiadomości transakcyjne, up-sell i cross-sell) a także zbieranie i analizowanie danych z kampanii (alerty, raporty, profile użytkowników).

Narzędzie komunikacyjne dla serwisów i sklepów internetowych, skutecznie generujące ruch na stronie, rozbudowujące bazę e-mailingową oraz ratujące porzucone koszyki. O skuteczności tego kanału komunikacji świadczą wskaźniki kliknięć, ponieważ średni CTR wynosi 15-20%, co oznacza, że nawet co piąty subskrybent reaguje na przekazywane treści.

E-mail pozostaje jednym z najtańszych i najskuteczniejszych kanałów dotarcia z ofertą do potencjalnych klientów. Autorskie narzędzie pozwala precyzyjnie tworzyć wygląd kreacji e-mailingu, dopasować jej treść do aktualnych potrzeb bazując na zachowaniu Twoich użytkowników.

Funkcjonalność pozwalająca na identyfikację osób, które wchodzą na stronę www i analizę historii ich cookie. Wspomaga komunikację e-mail, SMS czy web push z użytkownikami, którzy nie znajdują się w bazie kontaktów.

Rozwiązanie przypominające odbiorcom o braku finalizacji procesu. Personalizacja komunikacji, pozwala z sukcesem domykać sprzedaże i realizować założone cele kampanii.

System umożliwia prowadzenie samodzielnych kampanii lub zintegrowanych z innymi działaniami reklamowymi. Sprawdza się doskonale w przekazywaniu krótkich informacji, które powinny dotrzeć do odbiorcy natychmiast, niezależnie od tego, czy ma dostęp do internetu.

Badania ankietowe mogą służyć wsparciu działań reklamowych prowadzonych poprzez e-mailingi i wysyłki SMS. Realizując kampanie reklamowe można na bieżąco badać opinie odbiorców na temat prowadzonych działań i modyfikować ich założenia zgodnie z oczekiwaniami respondentów.

Autorski system do walidacji i weryfikacji baz danych. Narzędzie, które wspiera proces pozyskiwania realnych danych, ale również umożliwia aktualizację i ponowne użycie starszych, nieużywanych baz danych. System realizuje: deduplikację rekordów z bazą klienta, eliminację błędnych rekordów – np. adres e-mail pochodzący z tzw. skrzynek tymczasowych, nieistniejących domen, wykrywanie próby oszustwa w trakcie uzupełniania formularzy kontaktowych, weryfikację poprawności pozostawionych numerów telefonów komórkowych, Selekcję rekordów danych ze względu na ich potencjalną jakość marketingową.

Wdrożenia i utrzymywanie sklepów internetowych opartych o platformę Magento, które są responsywne, zoptymalizowane pod SEO i przede wszystkim sprzedają. Doradztwo na każdym etapie współpracy.

Optymalizacja kosztowa procesów sprzedażowych i logistycznych oraz zarządzanie zamówieniami. Pełna kontrola nad stockiem magazynowym. Unifikacja sposobu realizacji i rozliczania zamówień wraz ze spersonalizowanymi funkcjonalnościami i interfejsem.

Kampanie efektywnościowe:

Dotarcie do potencjalnych klientów dzięki precyzyjnemu targetowaniu opartemu o zainteresowania i intencje zakupowe odbiorców, a także pod kątem lokalizacji, demografii, zamożności, aktywności online i wielu innych czynników wpływających na skuteczność kampanii.

Wyświetlanie bannerów reklamowych w serwisach dużych grup medialnych oraz tematycznych witryn w ramach sieci partnerskiej.

Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, YouTube, to nie tylko miejsce do budowania wizerunku i relacji z odbiorcami, ale przede wszystkim miejsce, w którym można realizować kampanie reklamowe i retargetingowe, dla generowania ruchu i leadów kontaktowych.

Google Ads to stałe działania reklamowe, które precyzyjnie według słów kluczowych pozwalają trafić do konkretnej grupy docelowej. Najlepsze efekty uzyskiwane są w kampaniach długoterminowych ze stałą optymalizacją i realizacją ustalonych celów (KPI).

Dotarcie do konsumetów sklepów internetowych dzięki jednej z najpopularniejszych porównywarek w Polsce - Nokaut.pl i 300 serwisów partnerskich, z odpowiednim dobraniem kontekstowym, który pomaga zwiększyć konwersję.

Prowadzenie kampanii nastawionych na promowanie ofert Twojego sklepu w Google Shopping Ads. Jako nieliczni prowadzimy kampanie zarówno w indywidualnych kontach naszych Klientów oraz w kontach typu CSS, gdzie posiadamy certyfikat Premium Partnera.

Autorski serwis oraz aplikacja, która oferuje odbiorcom rabaty i zwrot gotówki za zakupy a dla e-sklepów stanowi nowe, dodatkowe miejsce promocji i dotarcia do nowych klientów

Dotarcie do użytkownika z konkretną intencją zakupową, bądź zainteresowaniem, które prowadzi do pozyskiwania jakościowego ruchu na stronie. Liczy się odbiorca i jego aktywność, a nie miejsce wyświetlania reklamy.

Wspomagamy procesy lead generation w branżach: finanse, ubezpieczenia, motoryzacja, itp. Weryfikujemy dane dzięki autorskiemu narzędziu oraz własnemu call center.

Digital 360:

Pomożemy i dopasujemy markę do rynkowej i internetowej rzeczywistości. Wskażemy właściwy kierunek, elementy do poprawy skutecznie przedstawimy przewagi. Tworzymy strategie, które porywają klientów i pomagamy je wdrożyć.

Pomagamy znaleźć, poznać i zrozumieć Twojego klienta. Na tej podstawie działamy tak, aby chciał Cię polubić. Tworzymy koncepty komunikacyjne, które wyróżnią twoją markę. Pomysły przekształcamy w kampanie, konkursy i działania, które pozwalają osiągać założone cele.

Do strategii komunikacji dobieramy narzędzia, które pozwolą zrealizować cel Twojej kampanii. Prowadzimy online - wskażemy ci te narzędzia, które warto wykorzystać i które w połączeniu ze strategią przełożą się na maksymalną efektywność.

Zrealizujemy dla Ciebie kompleksowe kampanie w mediach społecznościowych w kilku etapach: audyt i opracowanie strategii, obsługa i komunikacja, produkcja i wdrożenie oraz kampanie reklamowe.

Budujemy wizerunek eksperta poprzez artykuły, wpisy blogowe, promocję tekstową zarówno na własnej stronie internetowej, jak i w serwisach zewnętrznych. Działania contentowe realizujemy kompleksowo od przygotowania, optymalizacji treści pod frazy kluczowe, aż po publikację treści.

SEO to element długofalowej strategii marketingowej w wyszukiwarce internetowej, na którą składają się takie elementy jak: audyt i optymalizacja strony, content marketing oraz link building.

We współczesnej komunikacji internetowej obraz ma taką samą moc jak słowo, a czasami nawet znacznie większą. Przyciągające uwagę odbiorców grafiki na stronie internetowej, w kreacji e-mailingowej, social mediach, czy bannery reklamowe na zewnętrznych serwisach połączone z dopasowanym contentem są jednym z kluczowych elementów wpływających na sukces działań online. Kreacje graficzne opracowujemy od konceptu po efekt.

Kompleksowa realizacja strony www w oparciu o content i wartości firmy, najważniejsze funkcjonalności, trendy w projektowaniu, audyt i optymalizację.

Analizujemy wyniki kampanii i optymalizujemy je na każdym etapie realizacji tworząc najlepsze rekomendacje dla biznesu.

TWÓJ PAKIET

    Przygotujemy działania
    dopasowane do Twoich potrzeb

    WYŚLIJ