– Za nami okres intensywnych zmian – wykonaliśmy solidną pracę nad uporządkowaniem organizacji. Dziś, dzięki silnemu zapleczu i wsparciu naszych akcjonariuszy, jesteśmy gotowi na kolejny etap: skalowanie działalności i wejście na ścieżkę dynamicznego wzrostu, zarówno organicznego, jak i wspieranego akwizycjami.
Naszą przewagą są autorskie technologie, wzmacniane doświadczeniem partnerów, co przekłada się na realną wartość w każdym obszarze Grupy – podkreśla Tobiasz Wybraniec, Prezes Zarządu Digitree Group.
Nasze projekty technologiczne – SARE, INIS i Fast White Cat – odpowiadają za fundament w postaci platform e-mail marketingu, software house’u, zarządzania danymi i automatyzacji. Z kolei agencje – JU: i Sales Intelligence – zostaną wzmocnione, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów oczekujących pełnej obsługi digitalowej – od strategii po egzekucję kampanii.