W drugą połowę 2025 roku wchodzimy z jasno zdefiniowanym planem. Po zakończeniu etapu reorganizacji prezentujemy strategię, która będzie wyznaczać kierunek dla naszej Grupy do 2027 roku. Jako grupa reklamowa chcemy działać sprawniej, rosnąć szybciej i budować trwałą wartość dla naszych inwestorów.
Opublikowaliśmy skonsolidowane wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale 2025 roku. Skonsolidowana sprzedaż odnotowała 22-proc. spadek w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, a wynik EBITDA osiągnął poziom -0,14 mln zł.
Właśnie opublikowaliśmy szacunkowe skonsolidowane wyniki osiągnięte w pierwszym kwartale 2025 roku. Skonsolidowana sprzedaż odnotowała 22-proc. spadek w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, a wynik EBITDA osiągnął poziom -0,14 mln zł.
Nasze najnowsze wyniki finansowe, podsumowujące 2024 rok, są już dostępne!
Osiągnęlismy 77,8 mln zł przychodów i EBITDA na poziomie -0,5 mln zł. Na rezultat netto za 2024 rok istotny wpływ miał odpis aktualizujący.