Akademia digitalu
to kompleksowy zestaw wiedzy
o digitalu i e-commerce

Konkretnie, prosto i w formie dopasowanej do Ciebie.
100% wiedzy, która pozwoli Ci elastycznie
i zwinnie dostosowywać się do zmian.

patroni medialni:
Business Insider
Marketer
E-commerce
Mamstartup
Brief
NowyMarketing
videoJeśli masz ok. 20 - 40 min

Zobacz nasze webinary i inspiruj się doświadczeniem naszych ekspertów i sukcesami Partnerów.

Jak żyć w e-commerce ? - Debata live

Jak żyć w e-commerce ? - Debata live

Wiesz dokąd zmierzać w e-biznesie? My wiemy i poprowadzimy Cię do celu, który tożsamy jest z sukcesem! Zobacz nagranie z eksperckiej debaty Akademii Digitalu, którą poprowadził ten, który "kieruje na południe" - Jarosław Juszkiewicz - dziennikarz naukowy Polskiego Radia Katowice, polski głos w nawigacji Google Maps.

Rola remarketingu i infrastruktury w sklepie

Sam ruch nie wystarczy, by móc notować zyski. Trzeba wiedzieć jak budować sprzedaż i jak bardzo ważną rolę odgrywa tu marketing. O infrastrukturze sklepu internetowego i o remarketingu opowiada Michał Kręcisz z Revhuntera oraz Adam Wasilewski z Fast White Cat.

Wizerunek marki w dobie pandemii

Wizerunek marki w świadomości konsumentów nie tworzy się nagle, z dnia na dzień – dlatego też, gdy jednym ruchem wstrzymamy działania marketingowe, marka nie odbuduje się po kryzysie jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki. Zapraszamy na webinar Dominiki Dychy, zorganizowany we współpracy z brief.pl.

PODCASTYJeśli masz ok. 20 min

Zdobądź wiedzę na temat digital marketingu słuchając naszych ekspertów.

E-BOOKI I RAPORTYJeśli masz ok. 12 min

Poznaj analizy i wyniki badań marketingowych.

Raport z 17. Badania wykorzystania poczty elektronicznej - SAREsystem

Raport z 17. Badania wykorzystania poczty elektronicznej - SAREsystem

Opis: 77% firm w czasie pandemii kontaktowało się ze swoimi klientami za pomocą e-maila! Sprawdź jak pandemia wpłynęła na e-mail marketing i użytkowników poczty. Zapraszamy do zapoznania się z wynikami 17. badania wykorzystania poczty elektronicznej.

Ruch w branży e-commerce w czasach COVID-19

Ruch w branży e-commerce w czasach COVID-19

Specjaliści Revhuntera, wzięli pod lupę kilka segmentów e-commerce, wybierając te w których dynamika zmian jest największa i przyjrzeli się statystykom, porównując kluczowe dla e-commerce wskaźniki.

Najlepsze rozwiązania digitalowe dla branży finansowej

Najlepsze rozwiązania digitalowe dla branży finansowej

Poznaj 6 skutecznych rozwiązań dla branży finansowej, w tym sposoby na rozbudowę bazy klientów, zautomatyzowanie komunikacji z klientem dzięki marketing automation, uproszczenie procesów windykacji, zwiększenie bezpieczeństwa wysyłanych wiadomości.

ARTYKUŁYJeśli masz ok. 7 min

Przeczytaj o nowościach i trendach w digital i e-commerce marketingu.

E-mail Marketing vs. pandemia – Raport 17. Badanie Poczty

E-mail Marketing vs. pandemia – Raport 17. Badanie Poczty

Jak wygląda sytuacja e-mail marketingu w dobie pandemii? Czy e-mail marketing jest nadal najpopularniejszym kanałem komunikacji, a może jest już passe? Poznaj wyniki raportu i nie daj się zaskoczyć najnowszym trendom w e-mail marketingu i marketing automation. Na zachętę dodamy, że raport jest uzupełniony wartościowymi komentarzami ekspertów z branży marketingowej.

Jak połączyć e-mail i sms marketing w branży e-commerce?

Jak połączyć e-mail i sms marketing w branży e-commerce?

Czy wiesz, że Polacy w 2020 roku na zakupy online przeznaczyli ok. 100 mld złotych? Według prognoz specjalistów z branży e-commerce wynik ten w 2021 roku wzrośnie do 120 mld złotych. Konkurencja z dnia na dzień jest coraz większa, dlatego warto dobrze się promować w sieci. Jak? Za pomocą kampanii sms i e-mail, które można zrealizować w SARE.

 

Retargeting i remarketing – czym się różnią?

Retargeting i remarketing – czym się różnią?

Retargeting i remarketing… Bardzo wielu marketerów myli te dwa pojęcia. Choć brzmią dosyć podobnie, nie oznaczają jednak takich samych działań marketingowych. Jak  odróżnić retargeting od remarketingu i kiedy najlepiej zastosować poszczególne rozwiązania? Przeczytaj nasz wpis i nie popełniaj już więcej błędów!

CASE STUDYJeśli masz ok. 5 min

Poznaj sukcesy naszych Partnerów.

Razem dla dobra planety - zobacz DIWU nasz pierwszy sklep online oparty na upcyklingu!

Razem dla dobra planety - zobacz DIWU nasz pierwszy sklep online oparty na upcyklingu!

Na świecie w ciągu 1 sekundy na śmietnik trafia tona ubrań… Na całe szczęście powstają takie sklepy, które mogą zmienić te statystyki! Tym bardziej chętnie podeszliśmy do realizacji tego projektu - jako Grupa Digitree z zapałem wspieramy walkę o uczciwe traktowanie środowiska i zrównoważony rozwój.

1000h kodowania w celu poprawy customer experience

1000h kodowania w celu poprawy customer experience

Nauczyliśmy się żyć szybko. Korzystamy z nowoczesnych technologii, aby oszczędzać swój czas żyć wygodniej. Dotyczy to także zakupów online. Dla konsumentów ważne jest aby strona działała intuicyjnie i szybko. Naszemu Partnerowi – marce EZ Living Furniture zależało na przyspieszeniu działania platformy sprzedażowej i podjęliśmy działania właśnie w tym kierunku.

Aplikacja do zbierania zgód i podpisów w działaniach offline

Aplikacja do zbierania zgód i podpisów w działaniach offline

Partner firmy SARE, L’Occitane en Provence prowadzi skuteczne działania budujące zaangażowanie i lojalność swoich odbiorców. 

 

INFOGRAFIKIJeśli masz ok. 3 min

Zobacz grafiki, które w szybki sposób pokażą Ci najważniejsze informacje.

E-mail marketing w bankowości

E-mail marketing w bankowości

Czy e-mail marketing w branży finansowej ma sens? Oczywiście! Jeśli zastanawiasz się jak zaprojektować strategię komunikacji dla firm z sektora bankowego, zobacz naszą infografikę i rozwiązania, które dla bankowości ma SAREsystem.

Atak hakerski – jak go rozpoznać?

Atak hakerski – jak go rozpoznać?

Bezpieczeństwo w sieci to bagatelizowany temat w naszym społeczeństwie. Większość z nas często nie stosuje podstawowych zasad ochrony przed cyberatakiem… dopóki nie przydarzy się nam. Niestety, wtedy już jest zwykle za późno. Infografika przygotowana przez specjalistów SARE pokazuje jak zachować minimum bezpieczeństwa w sieci.

Jak rozkochać anonimowych użytkowników w Twojej marce?

Jak rozkochać anonimowych użytkowników w Twojej marce?

Co zrobić aby anonimowy user zakochał się w Twojej marce od pierwszego wejrzenia? Jak się z nim komunikować, kiedy wykaże zainteresowanie konkretnym produktem? Bardzo często nie jest pewien swoich intencji zakupowych i rezygnuje z finalizacji zamówienia. To dobry moment, aby pokazać mu, jak bardzo Ci na nim zależy. Sposoby prezentujemy na infografice SARE.

Rozwijamy digital
i edukujemy branżę od ponad 15 lat,

współpracując z:

iab
Marketer
Brief
Targi Ehandlu
Online Marketing
Social Media Manager
E-commerce w praktyce
Szef sprzedaży
Marketing biznes

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie?

Daj nam znać, jakiej wiedzy i inspiracji szukasz!

Jesteśmy tutaj dla Ciebie:

marketing@digitree.pl