Fast White Cat podbija zagranicę

Fast White Cat wspiera swoimi usługami kilka dużych, europejskich marek. W planach jest też stopniowe wejście na kolejne rynki. Spółka należy do polskiej technologicznej Grupy Kapitałowej Digitree Group, która wdraża kompleksowe i efektywne kampanie digital.

Metoda małych kroków kluczem do zdobycia dużych klientów

Fast White Cat, eCommerce House, który wspiera swoich klientów w rozwoju i utrzymywaniu biznesu online poprzez budowanie platform sprzedażowych i efektywne podnoszenie ich sprzedaży, działa już nie tylko na rynku krajowym. Spółka dała się poznać jako partner wspierający również klientów zagranicznych. W portfolio Fast White Cat znajdują się takie marki jak Jean Louis David, EZ Living Furniture, Telecom Slovenije, Galwani oraz inne firmy z siedzibą w Europie.

- Po pierwsze i najważniejsze - wejście na rynek zagraniczny to nie sprint, tylko maraton. Wiemy o tym i dlatego działamy metodą małych kroków. Chciałbym podkreślić jak ważna jest świadomość, że efektów często nie zobaczymy po miesiącu czy dwóch, trzeba być na to przygotowanym i konsekwentnie realizować swoje założenia, mając oczywiście zaplecze finansowe, które to udźwignie. Dlatego staramy się rozwijać za granicą, poznając tamtejsze rynki i dostosowując naszą ofertę do ich wymogów. – komentuje Cezary Kożon, CEO Fast White Cat S.A.

Dedykowane rozwiązania i omnichannel

Wdrożenie platformy sprzedażowej nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza jeśli mówimy o dużych sklepach internetowych, posiadających dziesiątki kategorii i wiele tysięcy produktów. Wrocławska firma rozpoczyna swoje działania od analizy problemu klienta oraz określenia celu działania, definiując zmiany, jakie zostaną przeprowadzone. Często platformy e-commerce nie zapewniają ich właścicielom pożądanej efektywności, dlatego Fast White Cat tworzy autorski, dedykowany klientom design sklepów. Tak stało się również w przypadku popularnej marki odzieżowej, której spółka zaleciła rezygnację z gotowego standardowego szablonu, na którym dotąd funkcjonował jej sklep internetowy. 

Innym ważnym elementem usprawniającym obsługę zamówień jest integracja z systemami ERP [oprogramowanie do kompleksowego zarządzania przedsiębiorstwem, tj. sklepami, stanami magazynów, produktami]. Również wdrożenie elementów omnichannel (wielomagazynowość, opcja click&collect) zdecydowanie wspiera e-commerce. Co jednak najważniejsze, spółka, mimo zaawansowanych prac jakich zwykle musi się podjąć, jest w stanie wdrożyć powyższe zmiany niezwykle szybko. W przypadku popularnej marki odzieżowej były to jedynie 3 miesiące od momentu przejęcia projektu. Sklep online firmy, który powstał przy współpracy z Fast White Cat, działa obecnie na kilkunastu rynkach europejskich.

Jednym z większych projektów spółki Fast White Cat, będącej oficjalnym partnerem Magento, było stworzenie dla dużej europejskiej firmy dedykowanego marketplace, opartego o Magento Enterprise, wersji popularnej platformy, stworzonej z myślą o gigantach e-commerce, którzy wykazują zapotrzebowanie na wysoce zaawansowaną funkcjonalność strony. Wdrożone przez spółkę rozwiązanie umożliwia kupującym wyszukiwanie najbardziej atrakcyjnej oferty spośród wszystkich dostępnych na platformie, w zależności od kraju zamieszkania. Stworzony przez Fast White Cat marketplace jest również miejscem, gdzie sprzedawcy mogą promować swoje oferty wykorzystując dedykowane wpisy blogowe oraz listingi produktowe. 

- Fast White Cat specjalizuje się w budowaniu sklepów na platformie Magento, co daje najwięcej możliwości, elastyczność i możliwość dostosowywania do różnych projektów, w tym także do innych technologii. Co więcej, platforma sprzedażowa postawiona na Magento pozwala na zespolenie jej z narzędziami wspierającymi sprzedaż, takimi jak cenniki, stoki, katalogi, systemy marketing automation czy operatorami płatności. Co jednak ważne, Magento to platforma skierowana właściwie do średnich i dużych firm, które chcą skalować swój biznes online i takich właśnie klientów zapraszamy do współpracy. Dla małych firm proponujemy rozwiązania na PrestaShop, które wdrożyliśmy poniekąd z potrzeby myślenia out of the box, gdy zastał nas globalny lockdown, spowodowany pandemią. Zaczęliśmy stawiać sklepy online w 5 dni, szybko i skutecznie ratując biznesy klientów. Ten nowy sposób spojrzenia na biznes stał się rodzajem tarczy antykryzysowej dla upadających przedsięborstw – wdrażanie od podstaw e-sklepu, w tempie nawet 5 dni, aby przenieść usługi i produkty z offline do online i utrzymać się na powierzchni. Sklep wdrożony dla Jean Louis David wygenerował w pierwszym miesiącu działania wyższe obroty, niż dobrze prosperujący salon stacjonarny tej marki! – komentuje Cezary Kożon, CEO Fast White Cat S.A.

Spółka Fast White Cat jest także odpowiedzialna za duże wdrożenie Magento 2 w Europie Środkowej – dla firmy 4F z w pełni automatycznym, skalowanym środowiskiem AWS Cloud oraz integracją z systemami ERP i PIM [systemy do zarządzania informacjami o produkcie], a także dedykowaną integracją z Allegro. Dzięki tym działaniom 4F odnotowało wzrost sprzedaży o 60% r/r.

Wejście na kolejne rynki?

Obecnie, Fast White Cat rozszerza swoje działania na Stany Zjednoczone, gdzie poszukuje nowych klientów z pomocą Sales Directora, działającego prężnie w Nowym Jorku. Właśnie na tym nowoczesnym rynku, ceniącym sobie profesjonalizm i innowacyjne rozwiązania Fast White Cat widzi swoją przyszłość.

Fast White Cat w Polsce

Poza działaniami za granicą Fast White Cat dynamicznie i efektywnie działa także w Polsce. Z roku na rok powiększa znacząco portfolio klientów, wspierając takie znane marki jak m.in. Quiosque, Tołpa, goSport, Mazda, Cocodrillo czy 4F. Buduje platformy sprzedażowe, które działają i przynoszą zyski. Spółka pracuje nad ich efektywnością od początku do końca: przygotowuje strategię marketingową online, zajmuje się procesami obsługi klienta, tworzy layouty i grafiki, dostarcza analitykę i rekomendacje. Specjalizuje się w budowaniu platform sprzedażowych dla średnich i dużych firm, zwłaszcza w oparciu o Magento, jako jej oficjalny partner. FWC swoją ofertę kieruje głównie do firm z szeroko rozumianego handlu, retailu, producentów i hurtowni.

Innowacyjność popłaca

Fast White za swoje innowacyjne i otwarte podejście do biznesu została nagrodzona – najpierw wyróżnieniem przez Clutch.co, dla jednej z najbardziej wiarygodnych i efektywnych firm developerskich w Polsce, a następnie przez TopDevelopers.co, który w październiku 2019 roku uznał Fast White Cat za jedną z najskuteczniejszych firm zajmujących się rozwojem handlu elektronicznego!   

 

Spółki należące do Grupy Kapitałowej Digitree Group działają w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażając w kraju i za granicą innowacyjne rozwiązania technologiczne. Zapewniają kompleksowe rozwiązania w segmencie digital marketingu dzięki unikatowym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów. Analizują dane, wyciągają wnioski, tworzą rekomendacje i personalizują działania, tym samym pomagając swoim klientom w realizacji zamierzonych celów i biorąc odpowiedzialność za efekty wdrożonych działań.