Mocny kwartał Digitree Group po okresie transformacji: w Q2 wyraźny zysk netto i siedmiocyfrowa EBITDA [szacunki]

Opublikowaliśmy szacunkowe wyniki za drugi kwartał 2025 r. Grupa wypracowała w tym okresie EBITDA na poziomie 1,03 mln zł (wzrost o 15,1% r/r) oraz zysk netto 0,46 mln zł, co oznacza powrót na ścieżkę rentowności. W całym pierwszym półroczu przychody wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł.

 

  • Zakończyliśmy Q2 2025 r. z zyskiem netto 0,46 mln zł i EBITDA na poziomie 1,03 mln zł – to wyraźny powrót do rentowności po okresie transformacji.

 

  • Przychody Grupy w całym H1 wyniosły 31,9 mln zł, a EBITDA 0,89 mln zł. Wpływ na te wyniki miały m.in. wcześniejsze koszty optymalizacji, rebrandingu i przygotowania do wdrożenia nowej strategii.

 

  • Wyniki drugiego kwartału pokazują, że wdrożone działania restrukturyzacyjne przynoszą efekty i potwierdzają skuteczność przyjętego kierunku rozwoju.

 

  • Kolejny etap dla Digitree to dalsze skalowanie biznesu, przyspieszające realizację planu budowy silnej, zintegrowanej grupy reklamowej opartej na technologii oraz synergii kompetencji.

 

Drugi kwartał pokazał, że jesteśmy na właściwym kursie. Po miesiącach porządków i wdrażania pierwszych etapów nowej strategii wróciliśmy do generowania zysków. Teraz czas na kolejne krokiwzmocnienia w zespole i jeszcze większy nacisk na sprzedaż, które mają dać nam dodatkowe przyspieszenie i skalę. Naszym celem jest konsekwentny, stabilny wzrost, za którym idzie budowa realnej wartości dla akcjonariuszy – komentuje Przemysław Marcol, członek zarządu Digitree Group S.A.

Przełom w drugim kwartale 2025 r.

 

Na wyniki finansowe H1 2025 r. wpływ miały m.in. koszty procesu optymalizacji zasobów, przygotowania do rebrandingu oraz niższa sprzedaż w segmencie Agencji Digital, w związku z brakiem kontynuacji dużego projektu z 2024 roku. Dodatkowo, wymagająca sytuacja rynkowa obciążyła segment e-commerce software house’u. Te czynniki zaważyły na wyniku H1, ale przełom nastąpił już w drugim kwartale – Grupa zamknęła go zyskiem netto i najwyższą od roku EBITDA. A to dopiero początek nowego, mocnego otwarcia.

 

 

Mamy solidny fundament do dalszego rozwoju. Kolejne kwartały to czas skalowania działalności i integracji nowych kompetencji. Naszą ambicją jest nie tylko dalsze wzmacnianie pozycji Digitree Group na rynku martech, lecz także budowa grupy, która będzie aktywnie konsolidować rynek i wyznaczać standardy w branży – podkreśla Tobiasz Wybraniec, prezes zarządu Digitree Group.

 

Pełny raport półroczny wraz ze szczegółowymi danymi finansowymi spółka opublikuje 17 września 2025 r.