Sprzedaż live według autorskiego projektu marki Quiosque

Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych.

Według raportu „E-commerce w Polsce 2019. Raport Izby Gospodarki Elektronicznej i Gemius”, aż 62% internautów kupuje online – w sytuacji kwarantanny ta wartość urośnie do maksimum, dlatego staramy się przenosić świadomość i działania naszych klientów do sfery online, a tam szukać nowych, jeszcze ciekawszych rozwiązań.

Sytuacja globalnego kryzysu w naturalny sposób obniży przychody marek sprzedażowych – to nieuniknione. Można jednak te marki wspierać kreatywnie, oferując im zaplecze merytoryczne i wsparcie techniczne, które przełoży się przynajmniej na zabezpieczenie części dochodu. Fast White Cat podchodzi do kryzysu jak do okazji na wykorzystanie umiejętności i znalezienia nowych przestrzeni działalności – a przez to nowych partnerów biznesowych. Jedną z takich okazji okazał się innowacyjny pomysł marki odzieżowej Quiosque, który firma zrealizowała we współpracy z Fast White Cat. Partnerom udało się pomyślnie wdrożyć rozwiązanie nie tylko przenoszące sprzedaż z offline do online, ale też łączące w sobie nowoczesne podejście do zakupów z wykorzystaniem Facebooka, jako jednego z popularniejszych kanałów Social Media– w Polsce korzysta z niego aż 75% internautów. Wdrażając pomysł, jaki firma Quiosque postawiła sobie za cel, udało się stworzyć możliwość promocji i sprzedaży produktów marki na żywo – właśnie na Facebooku. W tym markę wsparło Fast White Cat.

 

Celem Fast White Cat i Quisoque było zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym oraz za pomocą Facebooka, przy jednoczesnej popularyzacji takiego rodzaju kupowania, ale także podtrzymanie relacji z klientkami, które dotąd robiły zakupy wyłącznie offline – to niezbędne, by wypracowywany długo wizerunek marki nie podupadł w czasie, gdy kontakt offline nie jest w ogóle możliwy. Wiemy też, jaki potencjał na zbudowanie społeczności danej marki tkwi w Social Mediach, stąd decyzja, by w czasie kryzysu wykorzystać możliwości tego kanału do maksimum.

 

Zainspiruj się case study Quiosque!