Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Europejski Dzień Ochrony Danych Osobowych

Europejski Dzień Ochrony Danych Osobowych

28 stycznia ustanowiony został Europejskim Dniem Ochrony Danych Osobowych. Obchodzony jest w rocznicę sporządzenia Konwencji 108 Rady Europy z dnia 28 stycznia 1981 r. w sprawie ochrony osób w związku z automatycznym przetwarzaniem danych osobowych. Konwencja ta jest najstarszym międzynarodowym traktatem, który zagwarantował prawo osób fizycznych do ochrony ich danych osobowych. W tym dniu warto zwrócić uwagę na podnoszenie świadomości w zakresie prawa ochrony danych osobowych i prywatności.

Digitree Group z zyskiem i wzrostem wpływów w H1'2021 oraz nowym projektem dofinansowanym z NCBiR

Digitree Group z zyskiem i wzrostem wpływów w H1'2021 oraz nowym projektem dofinansowanym z NCBiR

Technologiczna Grupa Kapitałowa Digitree Group opublikowała szacunkowe dane finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. Skonsolidowana sprzedaż wzrosła aż o 27 proc. r/r. Grupa odrobiła stratę i osiągnęła zysk na poziomie 156 tys. zł. Działalność Grupy w najbliższych miesiącach skupi się na poprawie doświadczeń klientów e-commerce za sprawą nowych rozwiązań AI, które realizowane będą m.in. przy wsparciu finansowym z NCBiR.

Wszyscy jesteśmy konsumentami. Jak dbać o swoje prawa w Internecie?

Wszyscy jesteśmy konsumentami. Jak dbać o swoje prawa w Internecie?

Po raz pierwszy Światowy Dzień Konsumenta obchodzono w 1983 roku w rocznicę przemówienia prezydenta Johna F. Kennedy’ego, wygłoszonego w roku 1962 w Kongresie Stanów Zjednoczonych. Dotyczyło ono projektu ustawy o ochronie praw konsumenta. Wówczas prezydent USA sformułował cztery podstawowe prawa konsumentów: do informacji, do wyboru, do bezpieczeństwa, do reprezentacji. 

Prezentujemy nową Strategię Rozwoju naszej Grupy - poznaj cele, ambicje i wizję Grupy!

Prezentujemy nową Strategię Rozwoju naszej Grupy - poznaj cele, ambicje i wizję Grupy!

Motywem przewodnim naszej Strategii jest odpowiedzialność za sukces Klientów Grupy w cyfrowym świecie. Chcemy rozwijać się poprzez skoncentrowane na Kliencie rozwiązania dla zdefiniowanych segmentów rynku, internacjonalizację biznesu, integrację grupowych procesów, narzędzi i działań, a także transakcje M&A, uzupełniające posiadane przez nas kompetencje.

Coraz bliżej Święta... porozmawiajmy więc o wizerunku Św. Mikołaja

Coraz bliżej Święta... porozmawiajmy więc o wizerunku Św. Mikołaja

Czy powszechnie znany wizerunek Św. Mikołaja, przedstawiający go jako rubasznego dziadka w czerwonym ubraniu jest jedynie wytworem kultury konsumpcyjnej? Tak twierdzi Coca-Cola, która w okresie świątecznym, śmiało gra wizerunkiem tej postaci.