Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Czat inwestorski z prezesem Digitree Group

Czat inwestorski z prezesem Digitree Group

25 listopada o godz. 11:00, w ramach Konferencji Wallstreet 24 online, odbędzie się czat inwestorski z udziałem Digitree Group. Pytania można zadawać już dziś!

Digitree Group podsumowuje trzy kwartały 2020 roku

Digitree Group podsumowuje trzy kwartały 2020 roku

Grupa Kapitałowa Digitree Group w trzech pierwszych kwartałach 2020 roku zmniejszyła stratę netto osiągniętą w analogicznym okresie 2019 roku do 490 tys. zł (+0,6 mln zł r/r). Wypracowana przez nas EBITDA była znacznie wyższa od ubiegłorocznej i uplasowała się na poziomie 3,4 mln zł (+ 0,6 mln zł tj. +24% r/r). Jednocześnie skonsolidowane przychody spadły o 10,7% i wyniosły 38 mln zł.

Czy e-commerce w Polsce rośnie szybciej niż w Europie? Wywiad z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group

Czy e-commerce w Polsce rośnie szybciej niż w Europie? Wywiad z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group

Jakie są różnice pomiędzy sposobami dokonywania zakupów internetowych w Polsce i na zachodzie Europy? Na te oraz wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w wywiadzie portalu ŚląskiBiznes.pl z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group.

Revhunter z Digitree Group zmienia się w SaaS dla ecommerce

Revhunter z Digitree Group zmienia się w SaaS dla ecommerce

Liczba sklepów internetowych w Polsce w 2020 roku znacząco wzrosła. Przyczynił się do tego wzrost zainteresowania sprzedażą online, w świetle mocno ograniczonego działania w sektorze retail, na skutek pandemii koronawirusa. To powoduje jeszcze większą konkurencję w branży handlu online i jeszcze zacieklejszą walkę o klientów.

Sales Intelligence została trzykrotnie wyróżniona przez Google

Sales Intelligence została trzykrotnie wyróżniona przez Google

Spółka otrzymała certyfikaty i nagrodę od Google, potwierdzające jej wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads. Prowadzi też prace nad systemem przewidywania intencji zakupowych w e-commerce, dofinansowanym z NCBiR.