Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Revhunter z Digitree Group zmienia się w SaaS dla ecommerce

Revhunter z Digitree Group zmienia się w SaaS dla ecommerce

Liczba sklepów internetowych w Polsce w 2020 roku znacząco wzrosła. Przyczynił się do tego wzrost zainteresowania sprzedażą online, w świetle mocno ograniczonego działania w sektorze retail, na skutek pandemii koronawirusa. To powoduje jeszcze większą konkurencję w branży handlu online i jeszcze zacieklejszą walkę o klientów.

Sales Intelligence została trzykrotnie wyróżniona przez Google

Sales Intelligence została trzykrotnie wyróżniona przez Google

Spółka otrzymała certyfikaty i nagrodę od Google, potwierdzające jej wybitne osiągnięcia w prowadzeniu kampanii Google Shopping Ads. Prowadzi też prace nad systemem przewidywania intencji zakupowych w e-commerce, dofinansowanym z NCBiR.

Raport Adobe o Fast White Cat, czyli jak wdrożyliśmy innowacyjne rozwiązania w czasach kryzysu

Raport Adobe o Fast White Cat, czyli jak wdrożyliśmy innowacyjne rozwiązania w czasach kryzysu

Bezprecedensowa sytuacja pandemii Covid-19 postawiła przedsiębiorstwa na całym świecie przed nowym, niełatwym wyzwaniem – jak utrzymać sprzedaż, gdy galerie handlowe pozostają trwale zamknięte, rząd rekomenduje pozostawanie w domu, a rosnące bezrobocie wstrzymuje decyzje zakupowe klientów indywidualnych?

Sales Intelligence analizuje zachowania e-klientów w podejmowaniu decyzji o zakupach modowych [RAPORT]

Sales Intelligence analizuje zachowania e-klientów w podejmowaniu decyzji o zakupach modowych [RAPORT]

Ubrania sportowe i odzież skategoryzowana jako homewear wciąż cieszy się dużą popularnością. Największe spadki pandemia spowodowała wśród odzieży wyjściowej, takiej jak sukienki (o 65 proc.), czy garnitury (o 74 proc.). Dziś sytuacja zaczyna się stabilizować i wracać do normy. 

Dwukrotny wzrost udziału e-commerce w handlu detalicznym!

Dwukrotny wzrost udziału e-commerce w handlu detalicznym!

Lockdown zmienił zwyczaje zakupowe Polaków. Wiele osób, z uwagi na swoje bezpieczeństwo przeniosło robienie zakupów do sieci. GUS w ostatnim raporcie przekazał informacje o sprzedaży detalicznej w kwietniu i uwzględnił w nich dane o sprzedaży on-line, której znaczenie wzrosło po wybuchu epidemii. Wynika z nich, że prawie o 30 proc. wzrosła w kwietniu sprzedaż detaliczna przez internet (w porównaniu z danymi z marca 2020).