23.04.2020

TECHNOLOGIA, MARKETING

Wspieramy lokalne biznesy w czasie koronawirusa — aplikacja dla restauracji

Branża gastronomiczna jest jedną z najbardziej dotkniętych epidemią koronawirusa branż w Polsce1. Mimo to wcale się nie poddaje i dzielnie walczy o przetrwanie! Wspieramy lokalne biznesy i wychodzimy naprzeciw wyzwaniom obecnej sytuacji z nowym produktem — aplikacją dla restauracji. Z aplikacji można korzystać zupełnie za darmo do końca czerwca. Poznajmy jej możliwości!

 

Jak gastronomia radzi sobie w dobie kwarantanny? 

W marcu 2020 r. stacjonarne lokale gastronomiczne w Polsce zostały zamknięte ze względu na stan epidemiczny wywołany koronawirusem. Restauracje nadal mogą serwować dania z odbiorem osobistym lub na dowóz, co część z nich skutecznie realizuje. Dla niektórych był to rozwój dotychczasowych działań, inne mierzą się z nowymi wyzwaniami logistycznymi i organizacyjnymi. Gastronomia w Polsce nie poddaje się i walczy o klientów mimo trudności! Możemy przypuszczać, że pewne przyzwyczajenia z czasu kwarantanny zostaną z konsumentami na dłużej, więc jak najbardziej warto rozwijać obecne trendy i rozwiązania.

 

Wspieramy lokalne biznesy

Jako Digitree Group chcemy wziąć udział w tej walce i wesprzeć lokalne biznesy w tym trudnym czasie. W związku z tym stworzyliśmy specjalną aplikację dla restauracji, z której właściciel każdego lokalu gastronomicznego może do końca czerwca korzystać bez żadnych opłat. Dzielimy się najlepszą wiedzą i doświadczeniem w nowoczesnych technologiach, by każda restauracja mogła wypróbować nowoczesne narzędzia z zakresu marketing automation i przetrwała czas kwarantanny, a nawet wyszła z niego silniejszą. Aplikacja dla restauracji Digitree Group pozwala na składanie zamówień online, a także na wzajemne promowanie się lokalnych restauracji we wspólnym katalogu firm.

 

Korzyści płynące z uruchomienia aplikacji restauracyjnej

Jak aplikacja do zbierania zamówień może pomóc rozwijać nasz biznes? To nowoczesne narzędzie na miarę potrzeb dzisiejszego klienta restauracji. Proste i wygodne składanie zamówień w ulubionym lokalu sprzyja budowaniu lojalności naszych gości. Dobrze zaprogramowana i sprawnie działająca aplikacja to wielki ukłon w stronę klientów, którzy regularnie korzystają z naszych usług oraz tych, którzy dopiero zetknęli się z naszą marką. Dobry user experience to powód do zadowolenia oraz polecania usługi znajomym. A czym aplikacja jest dla Waszej firmy? To wygodny sposób na uporządkowanie zamówień online, ich przyjmowanie oraz realizację, a następnie badanie wyników sprzedażowych. Aplikację stworzoną dla naszej restauracji możemy promować na wiele sposobów: na stronie www, w mediach społecznościowych, poprzez informację dołączaną do obecnych zamówień czy w innych działaniach offline. Może ona stać się również formą specjalnego programu lojalnościowego dla naszych odbiorców, którzy w pierwszej kolejności będą informowani o promocjach lub zyskają dodatkowe zniżki czy vouchery.

 

Czym charakteryzuje się aplikacja dla restauracji stworzona przez Digitree Group?

Aplikacja restauracyjna Digitree Group umożliwia samodzielne stworzenie pełnego profilu lokalu zawierającego menu restauracji oraz takie parametry, jak formy płatności czy dostawy. Proces zamówienia jest przejrzysty i intuicyjny, a klient jest informowany o każdym etapie realizacji swojego zamówienia. Filtrowanie zamówień pozwala zapanować nad ich ogromną ilością, a statystyki zamówień to źródło cennej wiedzy o każdym badanym czasie działania aplikacji restauracji. W każdym zamówieniu można dodać notatkę czy zweryfikować dane kontaktowe klienta. Komunikacja występuje również w drugą stronę — klienci mogą zostawiać komentarze dotyczące zamówień, a na koniec oceniać produkty i realizację całości. To tylko niektóre funkcje naszej aplikacji dla restauracji!

 

Proste i skuteczne działanie aplikacji do zbierania zamówień

 

Działanie aplikacji od strony restauracji można zaprezentować w kilku prostych krokach:

1. Lokal tworzy szczegółowe menu wraz ze zdjęciami, opisami i cenami.
2. Restauracja ustala również koszty dostawy.
3. Po wpłynięciu zamówienia jest ono potwierdzane lub odrzucane.
4. Zamówienie jest realizowane i trafia do klienta.
5. Aplikacja zbiera wszystkie zamówienia oraz dane klientów w bezpiecznej bazie.

 

Ze strony klienta proces ten jest równie łatwy:

1. Klient ściąga aplikację na swoje urządzenie mobilne.
2. Użytkownik zapoznaje się z menu, wybiera dania i dodatki.
3. Klient wybiera formę płatności i dostawy.
4. Odbiorca składa zamówienie i czeka na jego potwierdzenie.

 

Wypróbuj aplikację w swojej restauracji zupełnie za darmo!

 

 

[1]https://businessinsider.com.pl/firmy/branza-gastronomiczna-a-epidemia-koronawirusa-spadek-przychodow-w-marcu-2020/v74lvt2