Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Wyniki Grupy Kapitałowej Digitree Group za I półrocze 2024 roku: wzrost EBITDA, zmniejszenie straty netto i stabilny rozwój

Wyniki Grupy Kapitałowej Digitree Group za I półrocze 2024 roku: wzrost EBITDA, zmniejszenie straty netto i stabilny rozwój

Pomimo niewielkiego spadku skonsolidowanej sprzedaży, odnotowaliśmy istotny wzrost wskaźnika EBITDA o 13 proc. r/r oraz zmniejszenie straty netto w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

19.09.24 r. godz. 12:00 – kolejny czat inwestorski z CEO Konradem Żaczkiem

19.09.24 r. godz. 12:00 – kolejny czat inwestorski z CEO Konradem Żaczkiem

Digitree Group po pierwszym półroczu 2024 roku: wyniki i działalność Grupy!

Osiągnęliśmy szacunkowo 39,4 mln zł przychodów i wynik EBITDA na poziomie niemal 1,6 mln zł w pierwszej połowie 2024 r.

Osiągnęliśmy szacunkowo 39,4 mln zł przychodów i wynik EBITDA na poziomie niemal 1,6 mln zł w pierwszej połowie 2024 r.

Mimo, iż skonsolidowana sprzedaż zanotowała niewielki spadek, wynik EBITDA zwiększył się o blisko 13 proc., a strata netto zmniejszyła się w porównaniu do roku ubiegłego.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zwołane na 17.06.2024 r.

Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy zwołane na 17.06.2024 r.

Już w czerwcu br. odbędzie się Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy Digitree Group S.A., podczas którego nasz Zarząd oraz Rada Nadzorcza przedstawią sprawozdania podsumowujące 2023 rok.

Digitree Group podsumowuje Q1 2024: 20,4 mln zł przychodów oraz wynik EBITDA na poziomie 0,68 mln zł

Digitree Group podsumowuje Q1 2024: 20,4 mln zł przychodów oraz wynik EBITDA na poziomie 0,68 mln zł

Skonsolidowana sprzedaż utrzymała się na stabilnym poziomie nieco ponad 20 mln zł, wynik EBITDA zwiększył się o blisko 40 proc., a strata netto zmalała o 0,1 mln zł. Grupa monitoruje oczekiwania klientów dotyczące oferowanych rozwiązań, dzięki czemu aktualna oferta odzwierciedla najnowsze trendy w digital marketingu oraz sztucznej inteligencji.