Jakie są różnice pomiędzy sposobami dokonywania zakupów internetowych w Polsce i na zachodzie Europy? Na te oraz wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w wywiadzie portalu ŚląskiBiznes.pl z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group.
Rynek e-commerce w Polsce rośnie z roku na rok, a najlepszym dowodem na potwierdzenie tej tezy są analizy i przewidywania ekspertów. Wg twórców raportu Statista DigitalMarket Outlook, wartość polskiego rynku handlu online w 2019 roku może wynieść 50 mld złotych, a w 2020 nawet 70 mld! Ten przeskok warto wykorzystać, dlatego swoje miejsce w Internecie powinien znaleźć każdy sprzedawca!
Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Celem projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.
Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie. Jego wartość szacuje się obecnie na kwotę 45 mld złotych i przewiduje się, że w ciągu najbliższych 3-4 lat kwota ta się podwoi.
Komunikacja pracownicza to wyzwanie nie tylko w wielkich korporacjach. Równie ważna jest ona w mniejszych firmach. Do czego służy?