Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Czy e-commerce w Polsce rośnie szybciej niż w Europie? Wywiad z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group

Czy e-commerce w Polsce rośnie szybciej niż w Europie? Wywiad z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group

Jakie są różnice pomiędzy sposobami dokonywania zakupów internetowych w Polsce i na zachodzie Europy? Na te oraz wiele innych pytań znajdziecie odpowiedzi w wywiadzie portalu ŚląskiBiznes.pl z Rafałem Zakrzewskim, CEO Digitree Group.

RAPORT E-COMMERCE 2020, czyli jak skutecznie sprzedawać w Internecie!

RAPORT E-COMMERCE 2020, czyli jak skutecznie sprzedawać w Internecie!

Rynek e-commerce w Polsce rośnie z roku na rok, a najlepszym dowodem na potwierdzenie tej tezy są analizy i przewidywania ekspertów. Wg twórców raportu Statista DigitalMarket Outlook, wartość polskiego rynku handlu online w 2019 roku może wynieść 50 mld złotych, a w 2020 nawet 70 mld! Ten przeskok warto wykorzystać, dlatego swoje miejsce w Internecie powinien znaleźć każdy sprzedawca!

Mapa Podmiotów Internetowych 2019/2020

Mapa Podmiotów Internetowych 2019/2020

Mapa Podmiotów Internetowych to projekt, który od lat stanowi drogowskaz dla firm szukających do współpracy partnerów z branży digital. Celem projektu jest stworzenie usystematyzowanego kompendium wiedzy o podmiotach działających na polskim rynku internetowym. Mapa ma stanowić aktualny drogowskaz dla firm korzystających z usług internetowych.

Klikasz i kupujesz. Preferencje e-zakupowe pokoleń X, Y, Z

Klikasz i kupujesz. Preferencje e-zakupowe pokoleń X, Y, Z

Rynek e-commerce w Polsce ma się świetnie. Jego wartość szacuje się obecnie na kwotę 45 mld złotych i przewiduje się, że w ciągu najbliższych 3-4 lat kwota ta się podwoi.

Jak wykorzystać email marketing do komunikacji wewnętrznej w firmie

Jak wykorzystać email marketing do komunikacji wewnętrznej w firmie

Komunikacja pracownicza to wyzwanie nie tylko w wielkich korporacjach. Równie ważna jest ona w mniejszych firmach. Do czego służy?