Chcesz wiedzieć więcej
o digital marketingu?

Przeczytaj nasze najnowsze artykuły i skorzystaj z wiedzy ekspertów Digitree Group!
Dowiedz się jak osiągnąć lepsze efekty kampanii e-mailingowych i stosować dobre praktyki w marketingu online.

Digitree Group z nową Radą Nadzorczą!

Digitree Group z nową Radą Nadzorczą!

Akcjonariusze Digitree Group S.A. powołali nowych członków rady nadzorczej, w której skład weszli eksperci z bogatym doświadczeniem oraz szerokimi kompetencjami. Organ nadzorczy spółki zasilili Kamil Dłutko, Maciej Podraza, Anna Filipowicz oraz Tomasz Pruszczyński, a ich różnorodne kwalifikacje mają na celu wsparcie kluczowych obszarów działalności.

Zdobyliśmy dwie brązowe nagrody Effie Poland!

Zdobyliśmy dwie brązowe nagrody Effie Poland!

Gratulacje dla zespołu naszej agencji kreatywno-strategicznej JU:!

 

Oszacowaliśmy wyniki trzech kwartałów br.: 58,7 mln zł przychodów i EBITDA na poziomie niemal 2,5 mln zł

Oszacowaliśmy wyniki trzech kwartałów br.: 58,7 mln zł przychodów i EBITDA na poziomie niemal 2,5 mln zł

Pomimo lekkiego spadku przychodów nasza Grupa poprawiła skonsolidowany wynik EBITDA o 9 proc., jednocześnie zmniejszając stratę netto względem poprzedniego roku.

SARE wychodzi naprzeciw rewolucji AI w e-mail marketingu!

SARE wychodzi naprzeciw rewolucji AI w e-mail marketingu!

W obliczu zapowiedzianych zmian w aplikacji Gmail, marketerzy będą musieli dostosować swoje podejście do tworzenia wiadomości e-mail, tak aby sztuczna inteligencja (AI) mogła skutecznie rozpoznać priorytetowe treści i precyzyjnie przekazać odbiorcom kluczowe informacje.

Nowy raport SARE o programach lojalnościowych ujawnia, co naprawdę napędza lojalność klientów w Polsce!

Nowy raport SARE o programach lojalnościowych ujawnia, co naprawdę napędza lojalność klientów w Polsce!

SARE, marka należąca do Digitree Group, udostępniła najnowszy raport dotyczący preferencji konsumenckich w komunikacji programów lojalnościowych w Polsce. Liczący 500 stron dokument oferuje szczegółowe analizy, praktyczne wskazówki oraz insighty, które odkrywają prawdziwe oczekiwania i motywacje klientów wobec programów lojalnościowych.